2016. február 23., kedd

Kaszinótojás - Csendes csodák #2

Kép forrása: IMPROV kitchen: a classic

Néhány nappal ezelőtt egy hölgy előttem kaszinótojást és egy zsömlét vásárolt magának a boltban. Megszólítottam.
"Ó, de rég ettem én is kaszinótojást! Nagyon szeretem!" 
Egymásra mosolyogtunk, majd mindenki ment a maga útján - hétköznapi történet.

Az imént férjem szüleinél jártam, a Mikuláscsomagokat hoztam el, amit a gyerekeknek szántak. Útravalóul kaptam egy kis adag franciasalátát, közepén egy kaszinótojással.

"Tegnap Pircsinél ebédeltünk, és összekészítettem Neked egy adagot, mert tudom, hogy szereted."

Igen, így van, Mama...
Köszönöm.

Az eredeti bejegyzés, megjelent a Facebookon: 2012. december 5. 13:46


Budaházi Brigitta
E cikk illusztrációja az IMPROV kitchen: a classic c. cikkében jelent meg. További érdekes receptek is vannak, érdemes megnézni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése